måndag 6 januari 2014

174. Länkad (3 av 365).


14 kommentarer:

  1. Så roligt att du också nappade på detta! Gissar att det kommer att bli många vackra naturbilder! Det här motivet var en fyndig tolkning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia. Jag ska försöka tolka in så mycket natur det går så får vi se hur jag lyckas. Kul, kul.

      Radera
  2. Jättesnygg bild och vilken häftig bro!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och om bron kan också sägas att den är såphal så det gäller att hålla i sig när man går över så man inte drakar i med kamera och allt. Oftast vintertid har jag kraftiga broddar för här fler liknande broar att passera.

      Radera
  3. Verkligen fin! Men då undrar jag, vad är kedjorna till för? Eller länkarna, menar jag ju. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack. För att hindra den odlade och isläppta regnbågslaxen att passera uppströms och därmed hamna utanför det av sportfiskeklubben arrenderade området.

      Radera
  4. Ja där var det länkat så att det förslår.
    Spännande... vet du varför det är så där?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack. För att hindra den odlade och isläppta regnbågslaxen att passera uppströms och därmed hamna utanför det av sportfiskeklubben arrenderade området.

      Radera
  5. Som gjort för temat länkat! Snyggt fotograferat!

    SvaraRadera
  6. Klockrent för temat och härlig bild!

    SvaraRadera